långhelgen

Vet inte riktigt vad jag ska göra...
Att packa tar ju inte så lång tid egentligen? Slänga ner lite grejer i väskan bara? Dessutom är jag bara borta sammanlagt fyra dagar inklusive restid.
Det är ju bara några byxor, några tröjor och koftor + begravningskläderna som behövs. Jag är den som alltid behöver känna att jag gör allting precis innan det ska vara färdigt.... så att ställa mig och packa ner ALLTING nu när jag ändå ska sova och åka först imorgon så känns det lite konstigt. Det är skönare att göra det imorgon.

Jag och min familj kommer få sova hos min pappas plast-syrra. Det är en stor villa ute i nästan ingenting hehe... en rätt bra bit från lilla Ramsele. Men det är i Backe kyrka begravningen håller hus. I Backe bodde min farmor.

Eftersom vi kommer bo där ute mitt i ingenting känns det som jämfört med vad jag är van vid här hemma... så behövs väl kanske inte så mycket. 

Schema: torsdag och söndag är resdagar. Fredag begravningsdag + lite middag och sånt med släkt. Lördag går väl åt att kanske besöka Ramsele och Backe lite mer. 
Det händer inte så mycket.

Nån som varit däruppe? Eller har släkt eller t o m bor där? :)
Det är fint däruppe... jag längtar :)

ska fixa med min packning lite mer nu och sen kanske ta en dusch. hörs senare...

utsikt över fjällsjöälven... (jag tog bilden en sommar...)




Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback