kärlek på högsta nivå

Jag trodde verkligen att jag skulle kunna vänta....
2a säsongen av Kimi Ni Todoke kom ju ut för ett tag sen och jag sa ju till mig själv att jag skulle vänta tills alla avsnitt var ute förän jag skulle börja titta!

Men jag kunde inte hålla mig!!!
Igår (tror jag) kom 9e avsnittet ut och nyss tittade jag på det. Åh!! Jag dööööör vilken kärlekshistoria!!! Jag kan inte ens beskriva hur jag känner!!!
Glädje blandat med sorg blandat med lycka blandat med ÄNTLIGEN!!! från sekund till sekund....
Tårar rinner och hela jag blir varm.

ÅHHH!!!! jag är heeeelt överväldigad!

Bästa och finaste och den mest underbara serien någonsin!!!! 



Det var nog lika bra att jag tittade nu... för nu blir det åtminstone en veckas mellanrum mellan varje avsnitt.... jag skulle säkert bli helt överväldigad om jag tittade på hela säsongen i sträck! som jag (nästan) gjorde med första säsongen!

GAHHHHHH!
Nu ska jag hoppa in i duschen och svalka av mig!!!! :O


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback