idag

Idag har jag inte gjort något speciellt men försökte mig på en av matteböckerna i kursen.
Hjälp... det var ekvationer och en massa sånt i den och jag som trodde att de sa att kursen inte skulle handla om sånt :s

Jag har förlorat mig i Lost ;D
Inne på femte säsongen nu. Jag kommer inte nöja mig förän jag sett klart alltihop är jag rädd för. Men det är nog lika bra, då kommer jag inte ha nån anledning att inte sitta och plugga ;) smart va

Imorgon har jag ingen skola heller, men jag ska åtminstone läsa lite. Det måste jag. Men det känns så segt nu i början av kursen. Så är det alltid. 

Aja... hoppas alla har en trevlig kväll!
Och förresten.... jag tror att jag har blivit lite bättre. Om jag fortsätter ta näsdropper lär jag vara frisk på onsdag 



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback