idag

Klockan är bara nio och det känns som om den borde vara mer, för att jag hinner nästan aldrig göra särskilt mycket på förmiddagarna när jag är "ledig".

Nu har jag suttit i en och en halv timme och läst och läst en massa blogginlägg. Det är fortfarande typ 100 inlägg kvar att läsa o____O
Jag får väl skylla mig själv när jag läser så himla många bloggar.

Kaffet satte jag precis igång och efter jag läst klart så tänkte jag faktiskt förbereda mig inför imorgon. Alltså sortera bort lite papper från förra kursen ur min pärm och sortera in nya schemat bland annat i pärmen 
Sen ska jag också läsa lite ur en bok som jag redan fått hem! Om Matte! Min nya kurs handlar nämligen om Matematik!!

Så det ska jag göra idag... hörs lite senare




Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback