hej igen!

Jag kom hem halv sju. Sen dess har jag burit upp väskor och annat från bilen och packat upp. Städat. Lagt kläder i tvätten. Fixat mat. Ätit mat. Ställt mig i duschen och tagit en lång och rejäl dusch. Allt i den ordningen Duschen var speciellt skön. Helt ny känner jag mig 

Nu satte jag mig här vid datorn i samma gamla soffa med en kopp kaffe. Än känner jag mig inte trött så jag kanske till och med orkar ladda upp liter bilder från helgen.

För den som undrar eller kanske inte vet eller vill bli uppdaterad; jag var upp till släkten i Ramsele/Backe som ligger 20-30 mil upp från Sundsvall ungefär tror jag...

Kul att se att det är några som tittat in här hos mig ändå när jag varit borta
Men nu blir det lite mer uppdaterng för jag har saknat att blogga. Två gånger var jag tvungen att skriva av mig om lite saker som jag kände att jag bara var tvungen att blogga om när jag kom hem haha!




Skrivet av: nea

Välkommen hem! Ja jag brukar också "känna ett behov" av att få skriva av mig ibland. Tur att papper och penna finns :D

2011-03-20 @ 21:48:41
URL: http://neaityskland.blogspot.com

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback