angry

Åh vad arg jag är! Jag är bara arg idag haha!
Jag sitter i ett samtal. En kille som låter snygg (hihi ) ringer upp mig för en undersökning. Det skulle ta tio minuter.
Då kommer lillebror och rasar in och riktigt skiker "LOVISA DET ÄR MAAAT NU!..... VEM PRATAR DU MED???... VI SKA ÄTA NUUU!!" Och inte bara sådär "löst" utan verkligen bestämt som att han kommer in bara för att störa mig.
Åh jag typ sätter fingret framför munnen och visar honom att jag pratar i telefon. Men han bara fortsätter. Så jag går mot dörren så han backar och stänger igen dörren. 
Pappa kom in tidigare också men då gick han ut direkt när jag visade att jag pratade i telefon.

Vad är det för sätt!!?!?!??!
Jag pratar i telefon!!! Vad spelar det för roll vem jag pratar med!?!?!? Fattar du inte!?!??! Och när jag visar att jag pratar i telefon och jag liskom nästan puttar ut dig ur rummet? Du fortsätter att skrika?

Igen; Vad är det för sätt?? Så gör man inte!

Jag förstår verkligen inte.





Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback