lax

Gissa vad?

Igår var jag på IKEA. Och vad åt jag då? Jag och tjejerna tänkte bara fika, men så kom vi på att vi faktiskt var hungriga. Så vi köpte mat.
Men ojoj... jag tog inte det vegetariska!
Jag tog Lax-rätten!!!

Jag har gått runt och suktat på lax i flera dagar. Eller snarare sen jag blev veg för sex år sedan haha xD men jag har ju ätit fisk ett par gånger i år. Igår gjorde jag det igen.
Detta kanske är något jag bör fortsätta med? Det är ju så himla gott med just lax och det är bara bra för mig att få i mig lite extra protein.



Skrivet av: nea

Wiiie jag åt också lax när jag var på ikea i tyskland. åt lax idag också. älskar gravad lax :D

2011-06-22 @ 21:28:21
URL: http://neaityskland.blogspot.com
Skrivet av: Daniel

Läckert:)

2011-06-22 @ 23:03:31

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback