idag tisdag

Godmorgon! :P

Jag sitter just nu hemma hos min finaste Sabina. Jag är hennes husvakt i två veckor nu när hon är borta och jobbar på kollo. 
Jag har fått lov att sova här om jag vill och sånt :) och jag är blomvakt, postvakt, husvakt och städerska typ xP Men jag tycker det var väldigt lämligt och skönt att komma hit och bara koppla av helt själv. Sabina har ju en sån fin lägenhet också, så jag låg i soffan med tidningar och musik i harmoni i några timmar igår :D

Igår var jag på lägenhetsvisning!!!
Den lilla miniettan, som egentligen inte borde få kallas etta :P En ungdomslägenhet som jag faktiskt tackade nej till i morse. Det var verkligen inte mig. Jag klarar mig perfekt utan den där egentligen. 
Men bara för att jag gick in och tryckte nej nu så såg jag några nya lägenheter som kommit ut. Och jag hittade en som jag sitter och är väldigt sugen på just nu...
En till etta. Fast denna har ett riktigt kök och är mycket större! Min fina vän Emma har nästan precis en sådan lägenhet, såg jag på lägenhetskartan.
Vad sugen jag är :)

Jag skymtar fint väder bakom persiennerna :P Så jag ska väl gå ut snart. Kanske fixa lunch först? Har rester från middagen jag och älskling gjorde igår :) ♥



Skrivet av: nea

har du träffat någon? :D visste jag inte! vem då? hihihihi

2011-06-28 @ 17:34:49
URL: http://neaityskland.blogspot.com
Skrivet av: Lisa

Jag tycker att det är lite svårt att hitta en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en riktigt snygg blogg!

2011-07-13 @ 00:51:57
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback