bildregn från helgen

Hehe nu var det typ tre dagar sen jag bloggade :P
Jag har väl haft fullt upp. Eller nja inte direkt, bara haft det väldigt mysigt och lugnt. 

Bilderna nedanför kan prata för sig själv vad jag har gjort de senaste dagarna :)
Det börjar med en kväll på Anchor, grillning med älskling och hans gubbe och bio (Transformers 3).

























Perfekt att va tillsammans med världens största köttätare, när jag själv är vegetarian ;)
Men som man ser på bilden så äter jag fisk nu.... iallafall lax :D



Kul.... jag sa åt honom att se glad och nöjd ut på bilden (pga den goda maten) men då gör han såhär...








Idag har jag knappt gjort något. Men snart ska jag och mamma och kanske lillebror åka och lämna en present till min morbror + familj. Blir kvar där en stund :)
Senare idag ska jag förbi en kompis och hämta hans kamera eller snarare minneskortet med tusen bilder från en fest för länge länge sedan. Bilderna har inte tagits om hand ännu :P Men nu ska jag ta över bilderna och lägga upp dem, för det skulle han annars säkert aldrig göra :P

Ha en fin dag ♥


Skrivet av: Matilda Barnboksillustratör

Vad härligt med grillning!

Sv: Åh, vad gullig du är! Tack snälla!

2011-07-04 @ 22:52:25
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback