mina flickor

Söta missarna som låg och sov i morse :)



Idag har jag handlat, städat, diskat och nu har jag bara tvätten kvar. Annars har jag inga planer :) Blir nog skönt med en lugn kväll.

Jag sitter intee så mycket vid datorn längre. Men det är skönt. Brukar gå in någon gång på dagen för att kolla uppdateringar på youtube (jag följer ett par kanaler) och gå in på facebook hehe... Och jag har typ flera hundra olästa blogginlägg på bloglovin, men jag orkar inte titta på det.... sparar det ett tag till hehe

Imorgon kommer mina söta fina flickor hem från jobbet! De har varit borta i två veckor nu och saknar dem jättemycket!!
Medan de har varit borta har jag bara umgåtts med min pojkvän typ varje dag istället. Inget fel med det ^^ Men nu saknar jag mina flickor!!


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback