första juli

Hej världen. 
Vid 9 idag hjälpte jag mamma med tvätten till tvättstugan. Sen lyckades mamma få mig att dammsuga och städa i nästan hela lägenhen.
Sen gick jag till källsorteringen med grejjor hemifrån och sen med grejjer från Sabina. För jag har lyckats samla på lite skräp där också haha ;P

Igår hade jag mysig kväll med min pälskling ^^ Jag lagade mat till oss och jag fick komplimanger för att det var gott. Alltid uppskattat ^^ 
Jag har fakiskt börjat äta lite fisk nu. Jag hade ju tänkt göra det. Fast hittills har det bara varit lax. Men lax är ju det godaste :D

bilden är på min prins och kaffe mocha som vi drack häromdagen :)


Skrivet av: Smsa Låna

Fin blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-20 @ 04:49:34
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback