träna



Min dag startade rätt obehagligt! Två timmar innan klockan skulle ringa väcktes jag av att det kändes som om något kantigt och hårt rörde på sig inuti mig... omkring hjärtat... om det inte var hjärtat... det gjorde ont och var obehagligt. Men det gick över efter ett tag :/ Konstig känsla... vet inte om jag ska vara orolig över det eller ej.

Just nu är jag superpigg och glad. Jag har glad musik i öronen och jag har precis fått mitt kaffe och kört ett Pilates-pass!! :D Det var minst sagt på tiden att jag började träna igen.
Idag var jag en sväng förbi en sportaffär och kompletterade min träningsoutfit! Så nu kan jag verkligen uppfylla mitt nyårslöfte! Dvs bli mer hälsosam. Tillsammans med mina snygga och sköna nya träningskläder ska jag nu påbörja mina träningspass! 




Men att bara köra Pilates två/tre gånger i veckan räcker ju faktiskt inte. Men så fort det blir lite varmare ska jag försöka komma ut i skogen och springa i det gamla spåret. 
Jag har aldrig någonsin klarat av att springa hela den sträckan utan att stanna... men nån gång ska väl bli den första? 

Visst har jag en bra plan? Och en positiv inställning? ^^
När jag låg och mådde dåligt i morse så bestämde jag mig för allt det här :) och nu sätter jag detta i rullning! 



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback