dressup

Hej alla tjejer som gillar att spela dress-up-spel!! ;D
Killar förstås också... men jag tror inte killar tycker det är lika roligt.. dessutom är det nog inga killar som läser min blogg...

Jag spelar sådana spel rätt ofta. Brukar gå in på den här sidan eller den här sidan bland annat :)
Det kan vara roande när man har tid över.... vissa spel kan jag sitta med hur länge som helst också. Gör om och gör om och gör om hela tiden :D

Såhär ser mina färdiga "resultat" ut på några spel i mängden :) (dålig kvalité)
Alltså det här kan man ju sitta med hur länge som helst.... jag har hur många bilder som helst som jag vill visa.. men kom på att det kanske blir för mycket :P
Här är några få iallafall....




Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback