tråkigt inlägg om min dag

Hej!

Nu har jag lugnat ner mig. Det är fredag för mig idag.
För ett tag sen kom jag hem från skolan. Lång dag faktiskt.... På morgonen blev jag lite ledsen, för när jag kommer på morgonen och ska sätta mig för att lyssna på en föreläsning så vill jag köpa mig en kopp kaffe! Idag kunde man inte köpa med kort i cafeterian.. så jag fick sätta mig tomhänt och törstig på föreläsningen.... Den var dessutom tråkig och onödig höll vi med om... så vi satte oss och tog lunch vid halvtid hihihi :)

Eftermiddagen rullade på. Jag kände mig rätt pigg och glad faktiskt. 
Nu när jag kom hem var det bara syrran hemma... alla andra kommer senare. Pappa kommer strax. Syrrans kille är här typ nu... och mamma och lillebror kommer senare. Jag har redan ätit middag. Ugnspannkaka. Den ska alla andra få käka på när de kommer :)

Imorgon ska jag bara göra några samtal... annars blir det lugnt för mig :)

Hörs senare ^^

Åh kaffe vill jag haa nuuuuuuu :D


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback