övertrött

Usch vad övertrött jag är! Jag kände det i backen upp från stationen nyss.... jag gick för snabbt egentligen upptäckte jag när jag började flåsa... men min kropp rörde på sig fortare än huvudet, för att kroppen ville hem och slänga sig i soffan och pusta ut :P ;D

Jag sa till mamma att jag undrade om jag fick förvänta mig att få maten serverad ikväll.... det fick jag! Skööönt! Jag är himlans hungrig. Skönt med fredagsmiddag och sen fredagsmys och sen lång sovmorgon på en lördag.

Här är några bilder från dagen.



Jag sa ju i morse att jag var rädd att jag inte skulle vara så effektiv idag... men jag kände faktiskt att jag var mer effektiv och alert idag än jag har varit alls de senaste dagarna. Diskussionerna var väldigt givande idag. Men det är väl därför jag är så trött nu... :P


Jag känner mig så fruktansvärt glad över att det är fredag idag! :D 



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback