mitten av januari

God morgon/God eftermiddag!

Jag gick ner och hjälpte pappa med några matkassar för ett tag sedan. Jag stoppade fötterna i ett par foppatofflor som låg framme i hallen bara... 
När jag kom ut påstod jag att det nog inte var barfota-väder än på ett tag...

Just nu dricker jag dagens första kopp kaffe och tittar på Perfumes live-shower på youtube :)
Jag hade tänkt åka in till en viss butik och köpa en viss ring jag har förälskat mig i.... men jag känner att det är för onödigt att åka så långt bara för en sån sak så jag skjuter upp det till måndag när jag ändå ska in till stan...
Men jag tänkte gå ut på en promenad i det kalla vädret om en stund iallafall :)




Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback