idag

Imorse vaknade jag av att mamma sa åt mig att vakna för att hon ska tvätta mina sängkläder. Är inte det de värsta? Det är väl en sak att man måste upp tidigt.. men då brukar man åtminstone ha någon minut att dra sig i den varma sängen.... men idag fick jag inte ens det... de varma sängkläderna skulle ju bort och ut därifrån och kvar skulle den kalla sängen och trötta jag vara kvar....
Hur mycket suger inte det? Dessutom ville mamma att yrvakna och frusna jag skulle med henne till tvättstugan...
Men jag gjorde mig i ordning ändå... sura jag.... men då hade mamma redan hunnit sticka under den minut jag klädde på mig...
Shit... får man inte ens vakna och tvätta ansiktet innan man ska springa upp och ut till tvättstugan?? Men jag somnade om ändå... för jag var så trött....

Men annars har dagen varit fin. 
Vi åt nyss middag, hela familjen. Vi har rätt kul vid middagsbordet vanligtvis. Pratar om saker som hänt under dagen och om roliga eller konstiga saker.
När jag stod och gjorde disken så envisades lillebror om att smyga upp bakom mig och kittla mig hela tiden. Jag blev ju så himla överraskad och full i skratt hela tiden så jag skrattade/grät fram sluuuuuuta hela tiden.  Jag kommer få blåmärken på alla ställen där han attack-kittlade mig på! :P




Skrivet av: josefin

fin blogg :) allt bra?

2011-01-14 @ 23:50:55
URL: http://josefiiinss.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback