i skolan

Bra men riktigt långsam och tråkig föreläsning hade jag imorse.
Det var superfullt i salen. Tror det får plats 400 eller mer och det var som sagt fullt.... en massa lärare på en och samma plats ;)


Här är en bild när vi hade en liten paus på seminariumet. Jag åt en klementin :)


Middagen jag gjorde till familjen :)
Precis när jag kom hem var jag hungrig så jag bara satte igång med middagen. Ville ha en lasagne så det fick det bli! Jag experimenterade lite och fick ihop en riktigt god lasagne! Jag gjorde t o m min egen tomatsås! ;D
Vuxenpoäng! :D




Nu är det dags för lite slötid. Imorgon ska jag planera hur jag ska läsa kurslitteraturen! Ingen ro, ingen rast nu när kursen har börjat.



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback