klänning

Jag tog på mig en klänning som jag köpte för rätt länge sedan. Den är aldrig använd... jag tänkte spara den till sommaren/våren. Tycker den är riktigt snygg. En simpel svart, lite längre klänning. Hittad på Lindex.

förlåt för dålig bildkvalité btw... jag skyller på dålig kamera...



Tänkte matcha den ungefär såhär i sommar... kanske ett bälte/skärp och någon kofta.



Eller en genomskinlig/ihålig tröja på...



Jag har en likadan med gråa breda ränder också. :)

I sommar kommer jag köra mycket på långa klänningar och kjolar!


Skrivet av: H a c h i ~

sv: wohoo 8D jag har typ väntat o längtat efter det sen det var 800 xD

2011-02-28 @ 08:23:14
URL: http://hachi.se

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback