tandställning no more

COMPLETE!!!
How it used to be.....
Nu har jag en grej som är limmad bakom tänderna. På torsdag ska jag också få den där grejern som ska sitta i gommen!
Gissa hur glad jag är åt mina tänder!?!!
Superdupernöjd! De ser så himla snyggt ut! 

Jag måste få berätta att det gjorde ont när bitarna längst fram skulle dras ut. Kändes som om hela tanden skulle följa med! :/

Annars har allt gått bra!! :D


Skrivet av: H a c h i ~

OH SHIT! Som det såg ut innan :o precis som jag gjorde, värsta kaoset... x'D hoppas du inte tar illa upp :) jag gick och log mot mig själv i spegeln tusentals gånger per dag i några veckor efter jag tagit bort min x'D



sv: USH JA! hatade det :/ så jävla äckligt... x'D Nu kan man slafsa i sig hur man vill utan att behöva bry sig om att kolla i spegeln om det sitter en makaron eller två under ståltråden.. ;')

jag hade den i två år c: men jag har haft tandställning över huvud taget sen jag gick i ettan... ^^

2011-02-15 @ 20:52:56
URL: http://hachi.se
Skrivet av: nea-liten

shit vad kul för dig :D måste kännas jätteovant!! ouuu kan tänka mig att det kändes helt ömt i munnen efteråt :s men det går ju över :)



tack för frågorna föresten, ska svara imorgon :)

2011-02-15 @ 21:44:23
URL: http://neaityskland.blogspot.com

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback