solen

Där jag sitter just nu i mitt hörn av rummet, där min "plugg-stol" står, där sitter jag och pluggar ibland. Då har jag möjlighet att slänga upp fötterna på min säng. Stolen står också så att jag kan se ut genom fönstret. 

Just nu sitter jag i stolen och ser fönstret i ögonvrån. Just nu skiner solen också. Solen har ju varit uppe hela dagen idag. Det har varit klarblått på himlen idag. Men just nu är ju solen på väg ner. Det ser jag genom mitt fönster. 
Mitt fönster... eller snarare hela huset är placerat så solen skiner in genom mitt fönster just nu.

Just nu sitter jag i min stol och får solen på hela mig. Det värmer. Det är mysigt. Det får mig att vilja prestera mer i min tenta just nu.
Vi hörs senare 



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback