sista dagen på kursen

Hej bloggvärlden!

Just nu känner jag mig pigg och glad! Men det är bara för att jag och mina syskon har en liten filmkväll nu med godis :D
Lillebror har precis köpt filmen Toy Story 3 så vi ska se den tillsmmans :) Så skönt att kunna göra sånthär en vanlig vardag bara sådär!

Annars har jag varit i skolan idag. Sista seminariet på den här kursen! Bara hemtentan kvar, som ska vara inlämnad på onsdag! Men ikväll ska jag som sagt lägga det ifrån mig och bara ta det heeellugnt med film och godis och skämma bort mig själv!


I min skola kan man få en liten kopp med cappuccino från en maskin för 10 kr. Förut brukade den koppen inte vara så god, men idag tyckte jag kaffet var gott :)


Vår lärare gav oss ett litet gelehjärta också! Sista seminariet med henne! Synd! För hon var en av de bästa lärarna jag haft hittils tycker jag. 
Vi gav henne en applåd efteråt också! Det förtjänade hon ^^


Såhär ser jag ut idag! (i morse)


Visst är jag duktig på att ta vardags-bilder? ;)

Nu ska jag och lillebror gå och köpa godis :D



Skrivet av: Pia -Smilinggirls!

sv: Ja, verkligen!

Gott med godis förresten :)

2011-02-10 @ 18:54:19
URL: http://smilinggirls.blogg.se/
Skrivet av: Linn-Lay リネンはレイアウト

så söt :D

2011-02-11 @ 21:19:52
URL: http://linn-lay.se

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback