prata i mössan

Jag tänker att jag vill skriva något.... men jag vet inte VAD jag vill skriva om. Det liksom pirrar i fingrarna. De VILL klappra på tangentbordet!

Jag funderar på vad som skulle vara roligt att prata om. Vad som skulle vara kul att skriva. Något som handlar om min "historia"? något som handlar om att måla? något som handlar om en nyligen köpt grej?

Ja det finns mycket att välja på, men inget jag direkt känner att Ja! Det där vill jag absolut skriva om! Så därför sitter jag här och skriver istället om att skriva...

Jag hade det verkligen riktigt mysigt idag. Jag är också excited inför imorgon. Det ska bli kul att komma ut och träffa mina små barn ^^ Förhoppningsvis får jag många små kramar ^^
Jag tycker också det ska bli kul att plugga. Jag vet, det låter inte bra :P plugga? roligt? en fredag? haha ;)
Men det är viktigt och nyttigt och intressant. Och speciellt roligt när jag och en kompis ska peppa varandra. Hjälpa varandra, det blir liksom mycket bättre då. 

Det var två evigheter sen jag satt och pluggade med en kompis/kompisar sådär. Alltså, jag har ju gjort det i grupp på planerad tid. Men den här gången var det något som vi bestämde sådär lite plötsligt ;P Ta det lugnt och hjälpa varandra. Om man tror att man har gjort något fel så är man åtminstone två som kan sitta där och samtycka lite ;)

Aja... nu har jag skrivit tillräckligt för att känna mig nöjd. Det är skönt att få skriva av sig lite. Få ner lite tankar bara. Det är väl lite meningen med min blogg :) Och jag bryr mig faktiskt inte så mycket ifall någon har läst det här eller inte. Haha... det är ju bara pladder som inte är så intressant för någon annan än för mig själv ^^

Godnatt!!



Skrivet av: nea-liten

haha jag har läst ;) så kan det va ibland. hoppas pluggandet går brao!

2011-02-24 @ 22:42:21
URL: http://neaityskland.blogspot.com
Skrivet av: Sannie

om du hade superkrafter, vilken hade det då vart? :)

2011-02-25 @ 15:23:42
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback