paket

Godmorgon.
Nu har jag varit upp en lite stund redan. Vi gick upp och tog fram tårta, chokladask, paket och kokade gröt. Lillebror fyller år imorgon!! Men eftersom det är vardag imorgon och alla inte kan vara hemma så "firade" vi idag.

Han fick fina paket må du tro!
Av mig fick han tre Twilight-filmer. Av mamma och pappa en rakapparat! Det var verkligen på tiden för honom haha! Sen fick han också en massa biobiljetter. Av syrran fick han en riktig upplevelse!!
Han ska få rulla i en sån här boll!!!!


Hur coolt är inte det!?!?!?!
Det kallas Zorbing och jag blir lite sugen också faktiskt.

Lillebror fyller 16. Stora lilla killen nu....

Jag kommer inte ihåg min 16-årsdag? :S


Nu ska jag plugga! Och vad är det enda som kan få mig att sätta mig med det en söndagsmorgon???

Just det. Kaffe.



Skrivet av: Lucas

Trevlig blogg du har :P

2011-02-13 @ 11:39:25
URL: http://modegrabben.devote.se
Skrivet av: Bella

bra presenter :D

2011-02-13 @ 16:55:21
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback