lost

För ett tag sedan bestämde jag mig att prova på serien Lost. Den fastnade jag faktiskt för. Det är ju inte alltid självklart att man fastnar för de "populära" serierna...

Men jag fastnade på Lost och såg mer än halva första säsongen innan jag blev för upptagen för att sitta och titta. Jag tror det var sista hemtentan som gjorde att jag blev "upptagen". 

Idag satte jag igång igen!
Jag kom inte ihåg vilket avsnitt jag såg sist eller vad det hette så jag fick gissa och bläddra igenom ett par minuter på ett par avsnitt tills jag hittade rätt.

Så det blir nog ett par Lost-avsnitt idag/ikväll! :)
Någon mer som tittar/har tittat och gillar serien?

Annars är det ju melodifestivalen som gäller ikväll! ^^




Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback