lördag

Hej!

Fy vad skönt med helg!

Om några minuter börjar tredje deltvälingen av Melodifestivalen och den ska jag titta på! Jag har inga förväntningar men jag tycker det är underhållande att titta på.

Dagens..

låt: Dreamfighter - Perfume
humör: Pigg
plus: mina nära och kära
minus: fortfarande inga böcker i brevlådan
kläder: mjukiskläder
frisyr: utsläppt
låt: Dark Tranquillity - Misery's Crown
händelse: Z's födelsedag!
dagens drog: Kaffe
dagens måste: Kaffe
saknad: Marocko
önskan idag: att mina böcker kom med posten
ser fram emot: hösten
plus: lördag
minus: att det är superkallt!!
saknad: varma Marocko
önskan: vår och sommar
ser fram emot: våren






Skrivet av: Kakan

Hur får man färg i "namn,blogg och mail" rutorna?

2011-02-19 @ 22:28:32
URL: http://kakansfotoalbum.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback