i skolan idag

Innan föreläsningen satte igång idag så förklarade föreläsaren att det finns en student som är väldigt allergisk mot bananer, så hon bad oss att tänka på det om vi hade tänkt äta det under föreläsningen.

Bananer just?? Är inte det väldigt annorlunda? Det brukar väl bara apelsiner?.... typ?

Och bananer är ju nästan den enda frukt jag äter i skolan. Jättebra mellanmål liksom. Det var det enda jag hade med mig förutom kaffe!

Haha fast ingen skada skedd :)


Ett paket låg och väntade på mig så jag gick och hämtade det nyss. Det var min beställning från Eleven.se med mina julklappspengar jag hade glömt bort och hittat nyligen. 

Någon som är sugen att veta vad jag handlat? och eventuellt sugen på någon slags recention på produkterna? För jag funderar på att hålla på med sånt...
Frågan är om det är uppskattat och frågan är om jag ens vill det egentligen. Jag tittar ju rätt mycket på tutorials och sminkbloggar och tycker det är kul... men men...




Skrivet av: Rebecca

kikar in :)

2011-02-21 @ 19:42:35
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Skrivet av: Rebecca

sv: ja det ska jag! :D gå du också, det är ju typ billigt ;D

2011-02-21 @ 19:58:35
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback