hörlurar

Dags för mig att köpa nya hörlurar! Jag har förbrukat mina gamla Koss-hörlurar så ljudet förvann i ena örat... samma sak hände med Koss-hörurarna jag hade innan det :P

Men jag gillar nog de hörlurarna bäst för de sitter så skönt och ljudet är bra.... förutom när det plötsligt försvinner :P


Den här gången tänkte jag köra på en annan modell. Små som man stoppar in i öronen!
Jag är dock lite osäker på om dom är bäst för mig... jag som har på mig hörlurar väldigt ofta och länge... Det börjar väl göra ont i öronen efter ett tag?

De här kanske det blir.... Snygga! Men borde jag köpa dem på nätet eller i affär?
de här finns på teknikmagasinets hemsida...






Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback