hår

Det blev ordningen - träna, duscha, middag och sist plugga i form av att läsa den skönlitterära boken i kursen. Vi ska välja en skönlitterär bok att läsa under kursen, från en lista de har gjort. Jag fick hem den boken idag och jag kunde inte lägga ifrån mig den förrän jag kom till kapitel 53 ;)

När jag kom ut från duschen bestämde jag mig att klippa topparna på mig själv... bara sådär, så jag gjorde det... bara sådär. Det ser mycket fräschare ut redan. Det är så himla fult med slitna toppar... det är lite oförståeligt vad fula toppar kan göra med hela sin frisyr. Och jag som ska spara ut mitt hår nu behöver verkligen klippa topparna för att det ska bli fint långt hår.

Jag la ju upp en massa bilder på mig själv för nån dag sedan och på några bilder har jag längre hår... speciellt en som visar hur långt det var som längst :P Jag blir så himla sugen på långt hår igen när jag tittar tillbaka på mig själv sådär faktiskt. Men när jag tänker efter så har jag absolut inget minne kvar från hur det kändes att ha långt hår... hur det kändes att tvätta det, att sätta upp det i tofs, att kamma det, att dra fingrarna igenom det eller någonting! Det fick mig ännu mer att vilja ha långt hår igen! Varför uppskattade jag inte mitt långa hår bättre då!?

Ojoj.. det var inte meningen att det här inlägget skulle handla om hår... men det blev så :P Så här kommer en bild på mig med mitt hår när det var som längst.





Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback