fredag

Hej! Nu är jag tillbaka från skolan.

Idag är det fredag och jag ska bara sitta hemma i soffan och äta gott och titta på roligheter på tv och datorn.

Jag hade en redovisning idag som jag faktiskt otroligt nog inte var nervös inför. Det är jag annars ALLTID. Men den här gången var det inte alls några problem... men det var nog för att den inte var så stor och så betydelsefull, åtminstone inte för mig. Men jag menar inte att den inte var givande för att vi hade riktigt intressanta diskussioner i klassen!

Nu är min uppgift att ha potatis och annan mat redo till klockan 7 då mamma och pappa kommer hem. Mamma hämtar pappa som kommer med bussen. Han har ju varit och hälsat på sin mamma och syskon nu i en vecka och idag åkte han hem igen, med buss.
Så nu ska vi ha fredagsmys...

Imorgon ska jag dock inte ligga i soffan hela kvällen! ;) Men det berättar jag mer om imorgon!

Vi hörs senare! ^^






Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback