en kväll ute

Hej!

Idag hade jag tänkt plugga lite... men kom på att det inte alls skulle funka! Så det här har varit en slö-dag!

Snart ska jag sticka iväg på festligheter!! :D Jag har en klasskompis som fyllt 25 och nu ska vi träffas några stycken och äta tårta och lite annat! :D Det blir en helkväll. Vi går nog ut senare också!

Men först blir det middag här hemma! :) Jag är hungrig!


Skrivet av: H a c h i ~

sv: yaay :D

ja, det tycker jga med! :D Det som jag fortfarande är lite fundersam över är... att jag skickade med henne 100 kr, plus att hon inte köpte födelsedagspresent eller julklapp, (vi brukar alltid byta^^) men endå fick jag nästan lika mycket som en kompis även fick. det enda jag fick mer än henne var ätpinnarna, hårklämman och linskopparna :/ jag vet att jag låter bortskämd när jag säger så, men tycker inte du också det var lite taskigt? :o

2011-02-06 @ 00:34:43
URL: http://hachi.se

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback