tredje advent

Visste inte att det var folk som brydde sig om att läsa min blogg? Haha jag har nästan fler läsare nu än förr när jag bloggade minst en gång per dag xp Nu blir det typ någon/några gånger per vecka! x) Igår drabbades jag av kraftiga kramper i magen. Aj. Har skola idag men har inte lämnat lägenheten för att det gör fortfarande ont och jag känner mig inte helt kry. I lördags kom Magnus mamma och co hit och lämnade en dubbelsäng. Så nu har jag sovit i en jättejättestor säng. Mysigt :) Jag sov riktigt skönt i den första natten. De lämnade lita andra grejer också och någon dag i veckan ska alla flyttlådorna ner i förrådet så till jul blir det nog väldigt fint och hemtrevligt här med :) Glad tredje advent ;P


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback