helgen

På säkert en hel månad har jag inte läst en enda blogg. Idag hade jag nästan 3000 olästa blogginlägg (på bloglovin) och nu precis har jag fått ner det till 0 igen. 
Jag har såklart inte suttit och läst alla inlägg. Endast 2 av alla bloggar har jag läst varenda inlägg. De andra bloggarna tittade jag igenom snabbt eller bara markerade som läst direkt.... för jag är inte så intresserad egentligen.

Om en vecka lär jag sitta och läsa bloggar flitigt igen... tror jag. Men jag själv lär iaf blogga flitigt igen tror jag. 



Den här helgen har jag haft det otroligt mysigt. Eller det började redan i onsdags, då jag fyllde år.
I onsdags:  syrran och jag åt lunch på en fin restaurang och på kvällen öppnade vi paket och åt tårta med familjen.
I torsdags: mina tjejer bjöd mig på hemlagad mat och kortspel. När jag knackade på dörren stod de redan där och skrämde mig med sång, men jag blev så otroligt glad att jag fällde en tår ^^ De är så gulliga.
I fredags: syrran och jag höll en fest för våra vänner. Det var verkligen lyckat och riktigt trevligt ^^
I lördags: vi var bjudna på middag hos min morbror. Min pojkvän följde med och träffade mina närmsta släktingar för första gången :) Riktigt trevligt. 
Typ hela min närmsta släkt fyller år nu i slutet på sommaren, så alla satt ner vid bordet och sjöng "Ja må vi leva" till alla ;D

Bilder kommer senare :)


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback