min helg

Hejpådig!

Jag vaknade för en timme sen ungefär. Sovit nästan tolv timmar. Skönt! Men det är nog bara för att jag inte sov så bra natten innan. 
Nu tänkte jag dela med mig lite om vad jag har gjort i helgen. Det börjar i fredags.

På fredag eftermiddag mötte jag upp mina två tjejer och promenerade till centrum. Här är en bild på mina tjejer i provrummet.


Och här tar jag bild på mig också 


En till bild. Jag har ändå så få helkroppsbilder på mig. I fredags tog jag flera 


När vi var färdiga i centrum gick vi hem och fixade hemmalagad pizza! From scratch! 


Sen bestämde vi oss för att gå ut och dansa! Jajjamensan! Vi tre tjejer och ett dansgolv med härlig musik. Det är grejer det 
Så vi fixade oss i ordning, minglade och hade trevligt. Men klockan blev bara mer och mer  Men vi kom iväg såsmåningom. Såhär såg jag ut med lite spets på kroppen.


Här är en bild på mina tjejer när de dansar ensamma på stället vi satt på innan vi gick vidare till det stora stället, där alla håller till när de vill dansa 


Japp. Så vi dansade loss hela natten. Sen gick vi hem. 
Dagen efter (igår) var vi supertrötta och sega. Men vi kom ut i solskenet en stund ändå. 

Bild på mig igår eftermiddag.


Så! Det var det...
Men jusste. Igårkväll satt jag och lillebror och tittade på senaste Harry Potter. Lillebror hade gått och hyrt film. Så vi myste framför film igårkväll. Precis vad jag behövde. Den filmen ville jag se igen också! Den är bra, se den om du inte redan gjort det, isåfall ser du den igen! ;D

Nu ska jag ta eftermiddagen som den kommer.
Gå igenom alla blogginlägg jag har missat under helgen till exempel.





Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback