var är min syster

Den här underbara boken ska jag ta med mig till skolan imorgon. Till matte-verkstaden. Tidig morgon -.- vet inte om jag orkar, men jag måste!
(gammal bild)




Jag köpte den här boken för att jag gillar den. Vi hade en kurs som handlade lite om barnböcker. Då fick jag se denna och beställde den samma dag ^^
En blivande förskollärare ska väl kunna få köpa och spara barnböcker? :)

Skrivet av: B R O W N S U G A R

Ska du plugga till förskolelärere? :)

2011-04-17 @ 22:56:06
URL: http://brownsugar.blogg.se/
Skrivet av: H a c h i ~

sv: hahah, bra fråga! ;D Jag kanske faktiskt borde förklara det i ett inlägg så att andra som undrar också får veta.. :3 Jo, Emma, alltså "bonusmamma" har varit gift med pappa i över tre år och har två barn med honom, det är därför hon känns som en extra mamma. Stefan däremot, mammas pojkvän, de har bara varit tillsammans sen sommaren, men inte ens så länge för mig och min syster, vi "fick reda på den" först någon gång i slutet av förra året c: Så hans känns verkligen inte som en pappa xD

2011-04-18 @ 11:23:26
URL: http://hachi.se

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback