ute i naturen

Halloj!

Idag steg jag upp och kokade gröt och sen stack jag ut med träningskläderna och powerwalkade!!!

Det är ju supervarmt ute nu ju. Våren kom typ igår... och jag bara kände nu på morgonen att nä nu måste jag gå ut och röra på mig!
Jag hade ju en slags nyårsönskning också att jag skulle gå ut i naturen så fort det blev varmt. Det har jag gjort nu!! :D

Blev ingen jogging... för att då hade jag dött.... jag har superdålig kondis så idag började jag bara med powerwalk. Nästa gång joggar jag nog lite :)  Synd att det var lite geggigt och lite is(??) kvar i skogen...



Just nu sitter jag och äter lunch. Snart ska jag promenera bort till en kompis och baka en kaka! Vi ska fika och ha det mysigt :)




Skrivet av: June

Sv: Ja. Men jag har hört att ocm kan vara bra om man har acne också. Du kanske vågar testa någon gång och se vad som händer? :) Om det inte funkar bra kan man byta ut någon olja eller helt enkelt sluta med det.

Fast allas hud reagerar olika på olika ämnen. Så vissa trivs inte med ocm. Men eftersom du använder foundation och sånt tror jag att ocm kanske skulle kunna vara bra, för det är en riktig djuprengöring. I så fall tror jag att en gång i veckan skulle vara bra att börja med.



Eller så struntar du i det. Haha :)

2011-04-11 @ 20:41:46
URL: http://junesabstracts.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback