stupa i säng

Jaha då har man fått lite träning idag också då!

Idag hade jag skola på eftermiddagen, så jag körde sovmorgon och sen stack jag iväg...
Efter skolan våldgästade jag och min klasskompis vår kompis och lagade mat... sen slängde vi oss på soffan. 
Men som sagt så gick vi tre ut och tränade i nästan två timmar faktiskt. Skönt! men nu är jag helt slut... orkar inte ta mig till skolan imorgon...

Strax tänkte jag stupa i säng.



Det känns som det bara blir vardagssnack här i bloggen nuförtiden. Inga tips, inga funderingar, ingen shopping/stil (fast det kan vara för att jag är pank och inte shoppat på ett tag).
Men såfort jag känner mig inspirerad att skriva under de kategorierna, så ska det bli mer av det. Jag känner mig så upptagen med skola och sånt bara... Men det är inte direkt så att jag behöver förklara mig, jag får ju bestämma själv om jag inte vill skriva ;P Men det vill jag ju....



Skrivet av: B R O W N S U G A R

Natti natt =)

2011-04-12 @ 21:59:14
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback