slöa sl

Jag slutade klockan 15 idag. Men jag kom hem klockan 18 ungefär... hur har detta gått till?
Jo jag och några klasskompisar stog på Ulriksdals perrong när Sl-trafiken plötsligt bestämde sig för att stå stilla. Efter ungefär två timmar med ringa Sl kundtjänst och Taxi (alla taxibilar var upptagna) så fick vi skjuts av min klasskompis mamma. 
Vi hängde på en liten affär vid stationen medan vi väntade. Köpte riskakor och tryckte i oss hela paketet haha ^^

När jag kom hem hade lillebror precis tänkt börja steka pannkakor. Gott.
Vi två var nog lite trötta och flummiga, för vi höll verkligen på och var lite knäppa.
Till exempel när jag skulle ta ett mått med smet till stekpannan och lillebror höll på att röra om med vispen fortfarande... jag trodde ju att han automatiskt skulle flytta på sig när jag kom med måttet... men nä! Han knuffa till mig så jag tappade måttet i smeten... Haha så vi stog där och typ asgarvade åt att måttet låg där gömd i smeten ett tag...

Nu måste jag få i mig lite kaffe.... sen ska jag gå och typ lägga mig i koma i soffan :P

mina snyggingar idag ^^




Skrivet av: nea-liten

åååh snygga converseskor!! har också ett par som också är lila :D men mina har blivit så himla slitna :p

2011-04-07 @ 20:44:23
URL: http://neaityskland.blogspot.com

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback