oj

Hej... jag har inte bloggat på nästan två dagar... eller jag har inte alls suttit vid datorn på nästan två dagar, för att jag har varit borta. Inte borta som i rest bort, utan bara inte hemma där min säng bor ;)

Igår var det 1 april!!! Jag skojade faktiskt inte med någon. Jag kom väl inte på nån bra hehe...
Igår var jag i skolan på förmiddagen och sen åkte jag och några kompisar dirtekt till IKEA. Där blev vi kvar typ hela eftermiddagen. Blev lite shopping där den dagen...
Sen kom vi hem till en av mina kompisar då... också gjorde vi oss färdiga och hade det trevligt... minglade.... sen blev det utgång :) Mer om det lite senare...

Idag har jag vaknat upp och dött lite... såååååå himla trött och seg.... så nu ska jag bara ligga halvdöd här vid datorn och blogga och lyssna på musik och sånt :)



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback