...och sen...

Direkt när jag kom hem så flög jag in på toaletten! Varför förklarar jag längre ner :P
Efter det slängde jag av mina strumpor, byxor och tröja och smycken (fast jag hade knappt några smycken idag) och satte på mjukiskläder. Sen sprang jag in i köket och satte på kaffe! Måste ha KAFFE!! ^^
Så... sen satte jag på datorn och sen slängde jag in lite bröd och ost i ugnen som nu ska stå tills osten smälter.... mums ^^
Då blir det mellanmål och kaffe nu. Och musik! Jag vill ha min musik! ♥

I morse ringde min klocka kvart i sex. Fy! Sen dess har jag nästan somnat flera gånger idag. SÅ TRÖTT! -.-
I skolan bara två timmar. Men sen stack jag och min minigrupp och köpte lite lunch och sen tog vi bilen till stadshuset och gjorde vår fältstudie! Det var ju riktigt kul att gå runt där och fota OCH filma ;D
Sen satte vi oss på ett café och la ihop bilder och text i en PowerPoint. Det jobbiga med fiket var att DE HADE INGEN TOALETT!?!?!?!??! Det finns ju typ en regel om det, att alla som säljer dricka och mat ska ha toa. Hur svårt är det att fixa liksom?? Därför hade jag ju lite brottom när jag kom hem hehe....

Ojoj... jobbig lång text.
Här kommer två bilder iallfall....



Skrivet av: ellen

fina bilder!

2011-04-13 @ 16:33:19
URL: http://ellencsordas.se
Skrivet av: riiisboll

njaaw! tack så mycket! jaa jag känner mig lyckligt lottat att få uppleva det här =^.^=

2011-04-13 @ 17:12:27
URL: http://riiisboll.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback