money

Jag har varit pank ett tag nu. Pengarna tog helt enkelt slut. Räkningar och böcker och sånt... och några för många luncher ute. Det blir lätt så i skolan.

Men nu har jag börjat planera lite hur jag ska hantera nästa CSN.
Jag har tänkt såhär. Det jag måste lägga pengar på är: Telefonräkningen och ett par träningsskor. Det är ett måste. Sen tänker jag lägga pengar på den där tröjan jag skrev om i ett tidigare inlägg.
Jag ska också lägga undan två hundralappar. Jag har börjat spara till en ny kamera. Jag vill ha en ny kamera! Jag som fotar så mycket. Jag ska investera i en ny och bra kamera! 

Visst låter detta bra? Det som blir över från CSN får jag spara eller nåt... men sen vet jag inte hur det blir med den där konserten. Sonisphere. Jag sa ju att jag skulle gå på den!! Men jag vet inte hur det blir nu. Kanske för sent att köpa biljett nu? Sen är jag ju ensam att gå på den verkar det som. Så tragiskt. Jag vill ju så gärna gå.

Jaja... pengar pengar är bra att ha, pengar pengar är bra att spara.

Förresten! Spotify ska ju sluta med gratis. Kanske måste börja köpa premium!? Jag klarar mig inte utan Spotify :o




Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback