mitt val

Så! Nu! *Pust*

Nu har jag gjort mina val inför höstterminen 2011!
De kurser jag valde är 15-poängskurser. På en termin är det 30 högskolepoäng så det innebär att jag har valt att gå två kurser på en termin.

Kurserna heter:
Utomhusdidaktik med fokus på matematik, naturvetenskap och teknik
och
Små barns lärande och vardag i ett specialpedagogiskt perspektiv

Visst låter det spännande!!? Jag är nöjd.
Jag har inte så långt kvar på min utbildning. Jag har ju faktiskt gått mer än halva nu. Efter den här terminen har jag bara 1 ½ år kvar, 3 terminer. Den ena med de kurser ovan och resten fulla med viktiga kurser varav en kurs är Examensarbetet (en C-uppsats). Jag är lite nervös inför den.... o__O


och jusste... jag valde ju reservkurser också... det måste man.
Reserverna är: Att möta barn och ungdomar i svåra livssituationer och Lek i förskolan - möten och meningsskapande   



↑  för att muntra upp stämningen ^^



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback