la redoute

Jag fick hem La Redoute's katalog i brevlådan idag.... antagligen för att jag beställde något för ett tag sedan. Men nu vill de väl att jag ska handla igen, eftersom de skickar katalogen haha :D

Men jag blev superglad för jag belv så himla inspirerad av allt sommarmode i katalogen!

Kolla på dessa byxdressar! Jag vill gå i en massa byxdressar i sommar! hjälp det här är farligt haha... jag är ju fattig student...






Och klänningar!!!!

Jag har ju redan ett par långa klänningar som ligger och väntar på sommaren i min garderob! Men jag blir så himla sugen på dessa... blir inte du? ;P



Kolla den här kjolen! Vilken dröm!



Varför fanns inte den här snyggingen när jag skulle ta studenten!?!?!??!?!?!?!??! :O




Jag är lite skeptiskt till huruvida denna badräkt passar just mig... men jag tycker den är riktigt snygg och häftig
den finns helsvart och andra färger också...




Sommarinspiration!!!


Skrivet av: H a c h i ~

ååååh.... den vita tunikan... *wwww*



sv: ingen aning, vet inte ens vilken affär det är xD dom var jätte fina anyways :D

2011-04-05 @ 19:57:05
URL: http://hachi.se

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback