kaffedags

En bild på mig häromdagen. Jag dricker kaffe. Det gör jag just nu också ^^




Igår... jag vet inte om jag berättade det förresten?... så var jag på grillkväll med hela mitt gamla gäng. Vi var många och vi hade det supermysigt och trevligt! 
Jag har ju inte sett det gänget på en evighet... typ ett halvår...
Lite av tiden gick åt att höra vad alla höll på med just nu. Den ena pluggar fortfarande, den andra har nytt jobb osv... Kul att höra! ^^

Så det gjorde jag igår.... jag är ganska seg idag. Dock måste jag piggna till, för ikväll ska jag träffa tjejerna och ha spelkväll! :D

Skrivet av: B R O W N S U G A R

alltid kul att möta upp gamla bekanta =)

2011-04-22 @ 17:09:56
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback