hej världen

Jag gick och la mig vid tvåtiden igår. Sen vaknade jag av mig själv vid nio. Rätt skönt.
Sen gjorde jag mig i ordning och hängde hos min sötis en stund innan hon skulle åka till stan. Hon är lite stressad idag :/ Jag kanske hjälper henne att handla senare.

Men annars ska jag träffa mitt gamla gäng och grilla ikväll!!! Ska bli sååå mysigt :D
Jag ska såklart ta masssssor med bilder. Det har vi redan planerat att vi ska. 

Men just nu har jag inget för mig. Det är sol ute, men jag vet inte vad jag ska hitta på? 

Förresten... mitt fina halsband som jag använder varje dag har jag slutat använda nu... :( Tragiskt... det är ju inte silver så det har blivit fult i kanterna....
mitt fina halsband :(
Det fick jag ju av söta Alice


Skrivet av: Linnea

Var gärna med i dagens blogg!

2011-04-21 @ 13:36:22
URL: http://linnealundgren.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback