garderoben

Godkväll!

Det blev fullt upp idag. Jag har inte direkt suttit vid datorn... på morgonen sa jag ju att jag var upptagen med att städa städa städa 
Efter städa och lite tvätt så mötte jag en kompis för att gå ut i naturen och träna! Det var skoj! Vi gick rätt länge och fort och bra
Efter det promenerade vi till en kompis och blev bjudna på middag. Sen har vi bara hängt där fram tills nu. Skönt med bara en sån dag då man tar det som det kommer, för det har jag verkligen gjort idag! Det där med städningen var ett ryck jag fick i morse när jag vaknade ;D

Aja... nu sitter jag här med en kopp te tills jag blir trött, sen går jag och lägger mig!

Kolla här... såhär ser min och syrrans gemensamma garderob ut just nu! (eller snarare tidigare idag...)


därute i hallen ser man lite av kassarna med det som ska slängas :)



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback