blommor och blad en miljard

Godmorgon.

Idag ska jag sitta och plugga så mycket jag kan och orkar. För det måste jag verkligen. 
Det är en begreppskarta som ska göras i PowerPoint + en sida där jag fördjupar mig i något. Deadline är på fredag klockan 00:00...

Jag ska bara äta upp min frukost nu så ska jag börja tror jag. Eller jag sätter nog på kaffe först :)
Det kanske blir en liten träningsrunda senare idag också.





Och förresten! Två av mina bästa killkompisar fyller år. Den ena fyllde 21 i förrgår och idag fyller den andra år. De två har varit vänner sen födseln, det är lite kul. Men jag har känt dem sedan vi gick i sexårsverksamheten, så jag känner väl dem rätt bra också :) Även om vi kanske inte ses sådär superofta nuförtiden. Men förhoppningsvis så gör de två nån slags gathering så vi kan fira att de fyllt 21 år!! :)



Skrivet av: H a c h i ~

sv: jag vet! ^^ ~

2011-04-27 @ 11:22:45
URL: http://hachi.se
Skrivet av: Daniel

Duktigt:) Kämpa på och drick mycket kaffe så fixar du det;)

2011-04-28 @ 13:30:15

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback