ät mycket godis

Glad Påsk!! 

Hoppas alla får god mat och lite söta saker i ägg idag 

Snart ska jag göra mig i ordning och kanske hjälpa till med maten och sen sticka hem till mina morföräldrar. Det blir påskmiddag där.
Annars har jag inga planer för idag. Men jag tror det blir mysigt idag.

Jag skulle egentligen gå och köpa ett par springskor idag. För jag bad dem i butiken igår lägga undan ett par till mig till idag. Men jag orkar inte... och dessutom vill jag titta på fler skor, för att de jag har lagt undan är de första jag provat. Jag är ju ute efter ett par springskor. De jag la undan hade iförsig ett otroligt bra pris. Men men... jag vill kolla på andra skor också. 

Japp... Glad Påsk 


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback