tisdag

Hej bloggen!

När jag skrev det där nu kom jag att tänka på när jag skrev dagbok för flera år sedan. Det var väl bara ca fem dagar jag gjorde det, men ändå.
Jag skrev hej dagboken också skrev jag jätteroliga saker som jag har skrattat åt senare! Skitkul....

Idag har varit en händelserik dag. Upp vid 6 och sen sticka vidare till skolan. På föreläsningen idag höll jag på att somna flera gånger.... jag var faktiskt pigg imorse när jag vaknade men på föreläsningen gick det bara neråt.

På eftermiddagen satt jag och min lilla grupp från klassen och gjorde en uppgift i någon timme, samt åt lunch och DRACK KAFFE! Det var första gången jag besökte cafeterian den här terminen. Och jag har saaaaknat cappuccinon där - den är så god! 

Sen jag kom hem har jag suttit här vid datorn och gjort endast det jag har känt för!
Det blir nog inget mer pluggande idag. Jag skjuter på det till imorgon!

Dagens sug: Chips med Holiday-dip..... såååå gott!!
Dagens låt: A beautiful lie - 30 seconds to mars

någon som har planer för helgen? jag vill ha det.
hörs senare!

Skrivet av: jennie

Sv: ja visst är det, det är så roligt med kommentarer :)

de är härligt att höra hörru ;D

jodå det är det allt. Va gör du då?

2010-09-07 @ 20:35:18
URL: http://onlylittlej.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback