Middag!

Jag tänkte fixa middag till familjen!

Jag har varit så himla sugen på spenatpaj på sistone så jag tänkte fixa i ordning den härliga pajen alldeles strax! :D

Idag var jag på en riktigt inspirerande föreläsning! Den handlade om bilderböcker/barnböcker och sånt. Vi ska göra ett grupparbete om illustratörer så den här föreläsningen var verkligen till hjälp!
Föreläsaren la upp ett ton med bilder på en massa olika barnböcker och alla i "publiken" kommenterade "ååhhh" och "ahhh" "neeeej" "hahaha" till nästan varje bild! Det var kul!
Jamen gamla barnböcker som Tant brun, Tant grön och Tant gredelin och Hattstugan och Alfons Åberg och en massa andra ^^

Idag är det ju så fint väder.... soligt! När jag dök upp vid föreläsningssalen lite före ett så stod väldigt många fortfarande utanför och när jag gick in så satt väldigt få inomhus... det var väl för att så många ville stanna ute i solen så länge som möjligt och inte slösa bort solen på att vara inomhus på föreläsning...

Men nu skulle jag som sagt fixa med middagen... pappa slutar jobbet om lite mer än en timme så det passar väldigt bra att ha klart maten tills dess!

Ha det bra sålänge



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback